Przejdź do treści

FAQ

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Jak szybko otrzymam zamówioną hulajnogę?

Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłane są tego samego dnia, a najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Czas oczekiwania na kuriera wynosi zwykle 1-2 dni. W przypadku wybrania opcji przeglądu zerowego, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.

Jakie są dostępne metody płatności?

W naszym sklepie internetowym płatności realizowane są za pomocą bramki płatniczej Przelewy24, która obsługuje większość banków w Polsce. Możesz wybrać również płatność kartą, płatność za pomocą PayPal, a także kupić produkt na raty, wybierając odpowiednią formę płatności podczas składania zamówienia. W przypadku zakupu w naszym sklepie stacjonarnym możesz również zapłacić gotówką.

Czy mogę kupić hulajnogę na raty?

Oferujemy możliwość zakupu hulajnogi na raty za pomocą Przelewy24. To oznacza, że płatności ratalne są realizowane niezależnie od nas, a całą procedurę w kilkanaście minut zrealizujesz z tym operatorem płatności. Aby to zrobić, finalizując zamówienie w koszyku wybierz opcję płatności Przelewy24. Zostaniesz przekierowany na stronę banku, gdzie zostaniesz poproszony o wypełnienie elektronicznego formularza kredytowego. Po pozytywnej weryfikacji wniosku (która trwa zazwyczaj maksymalnie kilkanaście minut) i po akceptacji umowy online, Twój zakup zostanie sfinansowany przez bank, a Ty będziesz mógł się cieszyć swoją hulajnogą, płacąc za nią w odroczonych płatnościach.

Jaki jest koszt dostawy?

Na terenie Polski oferujemy darmową wysyłkę do każdego zamówienia. W przypadku wysyłki za granicę, skontaktuj się z nami mailowo na adres sklep@eoscooter.pl w celu ustalenia kosztów dostawy, podając docelowy kraj wysyłki i kod pocztowy.

Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Zamówienia wysyłane są za pomocą firmy kurierskiej DHL lub InPost. Wystarczy, że wybierzesz preferowaną formę dostawy podczas składania zamówienia. Niezależnie od wyboru, dostawa na terenie Polski jest darmowa. 

Jak zwrócić towar?

W przypadku, gdy z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zamówienia, masz prawo zwrócić zamówiony towar w terminie 14 dni od momentu jego otrzymania, bez potrzeby podawania przyczyny. Towar może być odpakowany i wstępnie sprawdzony, ale nie może nosić śladów używania.

Zwracany towar prosimy odesłać na adres:

Kobi Energy sp. z o.o. sp.k.

uL. Boya Żeleńskiego 2,

35-105 Rzeszów

z dopiskiem "ZWROT".

Poniżej dostępny jest do ściągnięcia formularz zwrotu, który prosimy wypełnić i załączyć do paczki. Prosimy także o informację o planowanym zwrocie na adres sklep@eoscooter.pl

Formularz zwrotu do pobrania

Jak zgłosić reklamację?

Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane i dostarczane przez nas produkty były wolne od wad fizycznych i prawnych. Jednakże jeśli produkt okaże się wadliwy, masz prawo do zgłoszenia reklamacji. Nasze hulajnogi objęte są 24-miesięczną gwarancją, dlatego jeśli wystąpił jakikolwiek problem z hulajnogą możesz skontaktować się z nami pisząc na: reklamacje@eoscooter.com lub pisemnie na adres:

Kobi Energy sp. z o.o. sp.k.

ul. Boya-Żeleńskiego 2

35-105 Rzeszów.

Wszelkie szczegółowe informacje na temat zakresu gwarancji dostępne są w Instrukcji obsługi, którą otrzymałeś wraz z hulajnogą. Warto jednak pamiętać, że części eksploatacyjne jak opony nie podlegają reklamacjom.

W przypadku otrzymania Twojego zgłoszenia, ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. 

Jak otrzymać pomoc techniczną?

Zależy nam na Twoim komforcie użytkowania, dlatego oferujemy 24-miesięczną gwarancję na hulajnogi zakupione w naszym sklepie. Pamiętaj, że możesz zgłosić reklamację (szczegóły w zakładce: Jak zgłosić reklamację?), gdy produkt okaże się wadliwy, a my dołożymy wszelkich starań, aby bezpłatnie przywrócić hulajnogę do właściwego stanu. W przypadku, gdy Twoja gwarancja wygasła albo potencjalna naprawa wykracza poza zakres gwarancji (np. części eksploatacyjne jak koła), możesz do nas napisać, a polecimy Ci listę autoryzowanych serwisów technicznych, z którymi współpracujemy.

Czy mogę liczyć na zniżkę w przypadku zakupu hurtowego hulajnóg?

Jeżeli szukasz hulajnóg np. dla swoich pracowników albo do własnej sieci handlowej, napisz do nas na adres sklep@eoscooter.pl ze szczegółami, a wrócimy do Ciebie z informacją odnośnie warunków zakupów hurtowych.

 

{"one"=>"", "other"=>""}